Načini na koje možete samostalno prijaviti stanje na vašem brojilu


Korisnici sa teritorije cele Srbije dobili su od strane „Elektrodistribucije Srbije“ mogućnost da preko Nacionalnog kontakt-centra dobijaju informacije i usluge. Njegov broj telefona je 0800-360-300, a pozivi su besplatni.

Gostujući u Dnevniku RTS-a direktorka sektora za prigovore Miljana Zdravković rekla je da je ovaj kontakt-centar namenjen za prijavu kvarova na mreži i na mernim mestima, prijavu neovlašćene potrošnje električne energije, kao i za prijavu stanja očitavanja brojila od 1. do 6. u svakom mesecu.

Građani koji sami očitaju brojilo mogu da dođu i na šalterima prijave stanje, ali mogu to da učine i pozivom kontakt-centra, mejlom ili putem aplikacija „Ed Srbije“, koja je napravljena za više platformi „Android“, „Ajfon“, „Huavej“ i veb-portal,“ naglasila je Zdravković.

Zatim je objasnila postupak kako da korisnici koji žele da sami šalju stanje očitaju svoje brojilo.

Posle preuzimanja i instaliranja aplikacije „ED Srbije“, potrebno je upisati šifru mernog mesta (12-cifreni broj), datum očitavanja brojila, stanja više i niže tarife (po jedna slika za obe tarife), a ukoliko je u pitanju elektromehaničko brojilo dovoljna je jedna slika koja se ponovi dva puta na aplikaciji.

Kada korisnik pošalje stanje, izvrši se verifikacija, stanje se prebacuje snabdevaču, a korisnik u periodu od dva-tri dana dobija račun.

Zdravković je naglasila da je do sada oko 450 000 korisnika preuzelo aplikaciju „ED Srbije“, a da je veliki broj kosirnika prijavio stanje i putem veb portala i imejla.

Dodala je i to, da oni koji su se izjasnili da sami čitaju stanje i prihvatili uslove koji se nalaze na sajtu, dostavljaju stanje od prvog do šestog u mesecu i da tada Elektrodistribucija Srbije neće slati svoje čitače na teren kod tih korisnika.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *